پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229221
خوي اشرافي گري مسئولين زمينه ساز گسست دولت و ملت/ دولتمردان بايد در خصوص نقض برجام از سوي غربي ها روشنگري کنند
تاریخ انتشار : 1396/12/05 09:43:00
نمایش : 1556
نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي گفت: خوي اشرافي گري و فساد اقتصادي سبب گسست دولت و ملت مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از عصرهامون، تمسک به اسلام، رهبري حضرت امام (ره) و حضور گسترده مردم را سه ويژه خاص انقلاب اسلامي ايران دانست و افزود: بعد از انقلاب تا امروز اين سه عامل که تقويت کنند اصل انقلاب و استمرار آن هستند ادامه پيدا کرده اند اما با اين تفاوت که مسئوليني در کشور بر قدرت تکيه زدند که عملا به واسطه دوري از خوي مردمي به ورطه اشرافي گري افتادند.
وي افزود: کم کم چرب و شريين دنيا به کام اين افراد مزه پيدا کرد، امروز شاهديم اين بيماري مسري بسياري را گرفتار کرده است در اين بين هستند کساني که تعهد آنها نسبت به مردم باقي است اما متاسفانه هستند بسياري که با خوي اشرافي گري و دوري از مردم سبب نااميدي و ياس ملت مي شوند.
نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: برخي افراد انقلابي بودند اما نتوانستند سختي‌ها را تحمل کرده و پابه پاي امام راحل و رهبري گام بردارند و هنگامي که مشاهده کردند منافع دنيايي وجود دارد خود را غرق در ماديات و منافع دنيايي کردند.
 
مسئوليني که اولويت آنها دنياگرايي باشد از خدمت باز مي مانند
زاکاني تصريح کرد: انقلاب اسلامي داراي آثار و برکات زيادي است و در رشد جدي مسيرفتح قله‌ها را يکي پس از ديگري طي مي‌کند و اراده ملت‌ها همراه هدايت‌هاي رهبري رسيدن به قله‌هاي افتخار را براي ما به وجود آورده است.
وي ادامه داد: مسئولي که اولويت اوليه آنها توجه به دنياگرايي باشد از خدمت باز مي ماند و کاهش سطح خدمتگزاري به وضوح در مسئولين اشرافي گر قابل مشاهده است و اين سبب آسيب جدي به بنيان هاي اعتقادي مردم مي شود، آن افرادي که داراي سرمايه هستند از اين خوي اشرافي گري استقبال مي کند و افراد تنگدست جامعه نيز مايوس مي شود و همين زمينه ساز گسست بين دولت و مردم مي شود.
نماينده سابق مجلس ادامه داد: اميدواريم مسئولين بزرگي و عظمت خود را در خدمت به مردم ببينند و اميدواريم اين موضوع عملي شود.
وي در خصوص آخرين وضعيت برجام نيز گفت: در توافق هسته اي معامله اي انجام گرفت و قبول کرديم صنعت هسته اي محدود شود در عوض غربي هاي وعده داده بودند تحريم ها برداشته و مشکلات کشور مرتفع شود.
وي بيان کرد: در همين خصوص محدوديت هايي در صنعت هسته اي اعمال شد اما طرفين غربي در اين خصوص بدعهدي کردند.
نماينده سابق مردم تهران گفت: بايد يک روشنگري جهاني در خصوص توافق هسته اي و عدم پايبندي طرفين غربي صورت بگيرد تا اگر ايران اقدامي در جهت رفع محدوديت در صنعت هسته اي انجام دهد افکار عمومي جهان نيز با ايران همراه شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html